torstai 18. syyskuuta 2014

No täsä mä ny olen

Heipä heiii.

Päätin nyt tässä pitkän pohtimisen jälkeen ruveta kirjottamaan sitten blogia. Ei oo vielä itellenikään aivan selvää mitä kaikkea täällä tulen kirjottelemaan, mutta sehän selviää tässä matkan varrella.

Pääsyy miks tätä rupee nyt kirjottamaan on yksinkertaisesti rakkaus kirjoittaa. 

Mun pitkäaikanen haaveammatti oli journalisti, mutta en sitten sille alalle kuitenkaan päätynyt, ja nyt tuntuu että kirjottaminen on jotenki unohtunu ihan kokonaan. Pitää löytää taas keino ilmasta itteäni. :p

Pääasiassa tässä blogissa keskityn kuitenkin mun reissujen kuvaamiseen ja niistä kertomiseen. Alotankin tän blogin kertomalla mun viikon Islannin reissusta, jonka tein mun hyvän ystävän kanssa, ja joka olikin sitten yks parhaimmista reissuista mitä oon tehnyt. En oo kyllä mikään kauheen kokenut reissailija, vaikka sitä rakastankin, mutta pyrinkin kertomaan juttuja mun oman kokemuksen ja näkökulman kautta.





Oon tosiaan lähdössä 2015 tammikuussa Etelä-Ranskaan viideksi kuukaudeksi opiskelijavaihtoon ja sen jälkeen toivottavasti Englantiin työharjotteluun ensi syksyksi, ja olis tietysti mahtavaa jos läheisten lisäksi myös joku muu sais mun teksteistä ammennettua jotain uutta omien ulkomaan matkojen avuksi.

Tuun myöskin varmaan kirjottamaan jotain henkeviä pohdiskeluja, sekä ruoka- ja ehkä liikunta-aiheisiakin juttuja. Saas nähdä.

Pari juttua tässä nyt kerron kuiteskin vielä musta.

Oon siis 21-vuotias tyttö/nainen(?) Uudeltamaalta. Opiskelen ammattikorkeakoulussa kansainvälisellä linjalla johdon assariksi.

Perheellä ja ystävillä on mulle tosi iso merkitys, mutta tällä hetkellä opiskelu & duuni vie valitettavasti liikaa aikaa heidän kanssa yhdessäololta.

Lähellä sydäntä ovat myös musiikki, ruoka, liikunta ja lukeminen.  Hmm ja mitäs vielä. Niin no, tätä blogia vois myös jollain tavalla kuvailla kliseisesti mun kasvutarinaksi. Mun elämässä on tapahtunut viime aikoina isoja muutoksia ja tulee tapahtumaan tässä lähitulevaisuudessakin, joten saas nähdä minne elämä vie. :)

xo Susa