torstai 27. marraskuuta 2014

Fiiliksiä ennen lähtöä + muuta hömppää

Heipodei,

Niin se aika taas vaan vierähtää ja kohta on enää kuukaus lähtöön. (Aapuua!) 

Odottelen tällä hetkellä varmistusta mun huoneesta kampuksella, muuten alkaakin olla kaikki pakolliset asiat pikkuhiljaa kondiksessa. Vakuutukset pitää vielä tsekata kuntoon ja tietysti pakata. Se tuleeki olemaan aika hankalaa koska oon aika vaatefriikki, varsinkin kenkiä, mekkoja ja neuleita löytyy kaapista paljon urheiluvaatteiden lisäksi. Mutta aattelin, että en ihan hirveesti lähe raahaamaan mukaan tavaraa koska sieltä kyllä saa ostettua kaiken tarvittavan.

Mulla meinas tossa tiistain ranskan tunnilla iskee aikamoinen epätoivo, kun harjoteltiin bisnespuhelinkeskusteluja ja tosiaan aika vähän tässä tullu puhuttua ranskaa niin teki mieli vaan huutaa ja itkee et mihin mä oon itteni oikeen laittamassa kun en osaa kieltäkään. :D niinpä niin. Kaikki sanoo, et no kyl se sieltä sit tulee ku oot siellä ja mä kyllä sen tiedän, mut ei se muuta sitä tosiasiaa et aluks tuun olee niin pihalla ja suoraan sanottuna kusessa siellä. :D noh, I can do this! 

Ja tottakai nyt ennen lähtöö alkaa ne paineet kasautumaan vaikka tiedän, et se tuleekin olemaan upee kokemus. :) ja onhan se aika hurjaa lähtee vieraaseen maahan, jonka kieli on viel hakusessa, niin opiskelemaan ja elämään. :p mun hyvä ystävä on itseasiassa tällä hetkellä Australiassa ja muutama muukin kaveri on tehny niin, että ostanu Ausseihin menolipun ja lähteny sinne toivoen että löytyy työpaikka. Sellaseen en kyllä ite pystyis. :p et jotain pitää olla kyllä alla kun lähen. 

Viime viikonloppuna olin varannut pöydän raflasta ja pyytänyt mun läheisimpiä ystäviä sinne syömään ja istumaan iltaa. Pitää kyl sanoo, et pitkästä aikaa oli ihan superhauska ilta! Vaik aluks mietitytti et mitä tästä tulee kun aika harva loppupeleissä sit tunsi toisiaan etukäteen siitä porukasta, mut hyvinhän se meni! Toivottavasti kaikilla oli yhtä kivaa kun mulla :) 





<3 Kiitos!

Tänä viikonloppuna mun rakas pikkuserkku (a.k.a sister I never had) tulee tänne "etelään" :) aiotaan mennä elokuviin ja jos sitä ennen kävis Helsingin joulumeininkiä fiilistelemässä. Musta on muutenkin ihanaa kun tulee joulu! Saa leipoa ja lukea ja saunoa ja syödä ja pelailla pelejä ja tänä jouluna pääsee vielä ihastelemaan ihania vaaveja, jotka synty meiän perheeseen pari viikkoa sitten. :)

Oon kyllä ehottomasti jouluihminen. Ja jotenki se joulun fiilis on ainaki meillä aina läsnä. Se kiireettömyys ja noh, kliseisesti rakkaus. :) ♡ toivotaan vaan, että tulee lunta!



Muistakaa rauhottua joulun alla ja arvostakaa itseänne sellasen kun ootte! :) siinä on munkin tavotteet joulukuulle. Plus: lupaan lukea/harjotella kaksi kertaa viikossa ranskaa ääneen! Here I come France!

xo Susa