tiistai 7. huhtikuuta 2015

Päivät rakkaiden kanssa + juoksuvaikeuksia

Heipsan!

Viime viikolla ihanat äiti ja pikkuveli tuli tänne Montpellieriin tiistai-illasta sunnuntaiaamuun. Oli tosi kiva nähä heitä ja näyttää, että missäs täällä nyt sit oikeen asustelen. Ei nyt sinänsä mitään niin erikoista tehty, chillailtiin ja nautiskeltiin auringosta ja käveltiin tosi paljon. Yhtenä päivänä käytiin St Guilhemissa ja yhtenä päivänä pyöräiltiin rannalle. Reilun kuukauden päästä näänki sit heiät ja kaikki muut rakkaat uudestaan! :)

Häikäsee!
Kaunis äitini <3
Puuhasin rakkaille pientä aamupalaa :)

Oli ilmeisesti ikävä siskoa?:D
Montpellierin parhaat burgerit!

Artulle jälkkäriä ja mulle jääkahvia ! :)
Heiän kämppä oli tooosi kiva ja tilava ja oli myös hyvä sijainti!
Biitsillä





Amazing St Guilhem as always

Toi etualalla oleva piiras on mun, parasta piirakkaa mitä ikinä oon syöny! Pähkinää pitää sisällään.

Kylä ylhäältä päin



Arttu sain Montsussa kaverin :)

Tällä viikolla nyt aurinko hellii taas, mikä on ihanaaaa! Mua vaan nyt meinaa ketuttaa aika rankasti, kun en pysty juoksemaan. Mulla noi penikat ja pohkeet vihottelee nyt ihan perhanasti ja ärsyttää sit mennä sisälle urheilemaan, kun haluis hölkkäillä ulkona. Koitin tänään käydä kävelemässä ja sellaset 500m pystyin kävellä, kunnes hirvee vihlova kipu iski penikoihin ja pohkeisiin. Ollaan vielä menossa varmaan Maijan kanssa kuukauden päästä juoksemaan 7,5km sellaseen leikkimieliseen kisaan Montsussa, mut saa nyt nähä miten käy jos ei pysty treenaamaankaan ollenkaan. :/ Harmittaa, kun oon vielä tosi innoissani siitä kisasta, kun vihdoinkin olis motivaatiota juosta ja joku tavote mielessä mut ei :/ mut meen nyt sit huomenna Maijan kanssa Decathloniin kattomaan mulle uusia juoksukenkiä, et toivotaan et se auttais. Kun mun lenkkarit on hyvät mutta vanhat ja jo vähän kuluneet, ja kun täällä juoksen pääasiassa aina asfaltilla, niin pitää olla hyvä pohja. Toivotaan et auttaa ja pääsen hölkkäilemään!!

Omituista miten aika menee niin nopeesti, reilun kuukauden päästä oon jo kotona! :o mutta sitä ennen muutama mahtireissu tulossa. Eli ens viikolla Maijan ja Lenan kanssa Barcelonaan muutamaks yöks ja sit seuraavalla viikolla nään vihdoin Eetun ja Katjan Pariisissa (<3!!) ja sit vielä vapun viettoon Madridiin Nean luokse! Huisia :) "koulua" mulla tässä yhteensä ehkä sellanen kolmisen viikkoa jäljellä. Viimeistään ens viikolla koitetaan sit Maijan kanssa saada toukokuun Cote d'Azurin reissu suunniteltua ja järkättyä. :) tarkotus on siis toukokuun puolessa välissä, kun mun kokeet on ohi, mennä noin viikoksi Etelä-Rannikkoa kattelemaan. Sen jälkeen sitten Montpellierin kautta Pariisiin, jossa tarkotus viettää pari päivää ittekseni ja nauttia Pariisin keväästä + haluun käydä tsekkaamassa Versaillesin. Ja sit kotiin! Huhh! Niin se aika vaan lentää.

Odotan kyllä jo hirmusesti, että näen taas varsinkin mun kummipojan ja tädin ihanat kaksospojat , mutta nyt aika kuiteskin keskittyä näihin tuleviin mahtaviin juttuihin täällä.

Tein muuten sellasen päätöksen työharjottelun suhteen, että aion olla Suomessa kesä- ja heinäkuun. Aluks aattelin et oon valmis alottamaan työharjottelun heti heinäkuun alussa, mut se tuntuu nyt jotenkin kauheen hankalalta, sillä suurin osa työpaikoista haluaa työntekijän aloittavan ASAP, ja se nyt ei vaan onnistu tällä hetkellä, kun haluan kotiin tän kokemuksen jälkeen. Eli päätin, et en ota stressiä ja meen Suomeen pariks kuukaudeks ja laitan sit sinä aikana kaiken effortin työnhakuun. Kyllä mä nytkin kattelen koko ajan, mutta parempi olla ressaamatta. :)

Paljon terkkuja ja auringon paistetta myös Suomeen!


xo, Susa