tiistai 21. heinäkuuta 2015

Väsy

Tämä tyttö on nyt hiukan väsynyt.

Tuntuu, että koko kesä on mennyt töissä ja en oo kerennyt tekemään oikeen mitään. Oon kyllä nähnyt muutamia kavereita ja perhettäkin, mutta sekin on ollu aika työn takana, kun mulla on ollut 80% vuoroista iltaa tai tyyliin 11-19 päiviä. Puuh.

Noh, sää on ollut niin surkea, että eipä voi ainakaan siltä kantilta harmitella et oon ollu töissä. Mutta ei oo kyllä tuntunu tämä kesältä ollenkaan. Ihan kun ois syksy. Elokuun eka viikko mulla on lomaa, et jos sillon sais sit vähän kesäfiilistä päälle, kun lähden käymään Pohjanmaalla sukulaisten luona.

Jotenki tuntuu et ei taas elämä oo ihan tasapainossa. Vaikka pääsin keväällä nyt hyvään mielentilaan ja löysin ne jutut, mitkä tekee mun elämästä tasapainosta, niin pitää kyllä sanoa, että tää vuorotyö ei oo kyllä yks niistä jutuista. En malta oottaa, että pääsen syksyllä tekemään ma-pe päivätyötä ja pitää viikonloput vapaana. Ihanaaa! Muutenkin tätä opiskelija- ja työelämää on vietetty nyt jo noin kolme vuotta ja ei tää vuorotyö oo vaan mun juttu. Tottakai kun pk-seudulla asuu, niin on pakko tehdä töitä opiskelujen lomassa, jos täällä aikoo käyttää rahaa muuhunkin kun vaan välttämättömyyksiin. Mutta, työharjottelun jälkeen vuos enää koulua ja sit toivottavasti heti oman alan pariin. Kyllä mä koitan nyt jo heti työharjottelun jälkeen saada oman alan töitä, kun tää työpaikka lähtee nyt siis alta, kun taas lähden ulkomaille. :p ei siinä mitään ihan kiva, oon ollu kuiteskin täällä töissä jo yli vuoden, ja homma on sen verran yksinkertaista, että ei oo enää oikeen mitään uutta opittavaa. Kaipaan haasteita!

Toi jokapäivänen eväiden valmistaminenki tuntuu tällä hetkellä hirveeltä työltä, kun väsyttää. :D mutta joka ilta silti ne tunnollisesti valmistan, ja en mä kyllä muuten jaksaiskaan jos en söis ravitsevasti. Väsyneenä sitä tuppaa vaan sitten syömään vähän ohi. Herkkuja ei oo tultu syötyy viikkoon, eikä niitä ees tee mieli. :) kahvia oon nyt poikkeuksellisesti juonu kolmena aamuna pari kuppia ihan vaan kofeiinin takia. Normaalisti juon tooodella harvoin kahvia, kun en siitä ennen edes tykännyt!

Nyt peruuntu tän iltapäivän kaveritreeniki ja oon itseasiassa ihan tyytyväinnen, niin pääsen heti töitten jälkeen kotiin lepäämään.

On ollu tosi vaikee nukahtaa iltasin, kun kaiken maailman harjottelu- ja raha-asiat ja kaikki muut hoidettavat jutut pyörii päässä. Nyt sain just selville, et läppärikään ei mee huollosta läpi, koska äänilevy tms. on paskana. Jess, se tästä vielä puuttuki et pitää sitä ruveta hoitamaan :D siitä on tosiaan nyt ollut melkein vuoden kaikki äänet paskana, ja tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta silti kismittää kun melkein heti koneen oston jälkeen meni rikki. Ja yks syy miks ostin sen koneen, oli et voin kattella leffoja/sarjoja sen kautta, kun en kato telkkaria.

Mutta, yks positiivinen juttu! Hah :D asumisjärjestelyt Pariisissa on kunnossa. Vuokraan siis huonetta 5 kuukauden ajan erään perheen luota. Sain tietää heistä tuttujen kautta, joten ihan randomeja eivät ole. Skypetin heidän kanssa maanantaina ja meni tosi hyvin! Siitä oon kyllä innoissani. Olivat tosi mukavia ja synkkas tosi hyvin. He ovat tosia avuliaita ja ystävällisiä ja lupasivat auttaa kaikessa mahdollisessa ja sanoivat, että voin syödä heidän kanssa illallista vaikka joka päivä jos haluan, ettei tarvitse olla yksin. :) jeejee! Ja lenkkimaastot ja uimahallikin pitäisi löytyä läheltä. Pariisissa tulen siis asumaan hiukan Pariisin ulkopuolella rauhallisessa lähiössä, mistä kestää n. 30min lähetystölle.

Mulla on kolme viikonloppua jäljellä Suomessa ja nekin jo aika täynnä. Mutta, tän viikon jälkeen enää yks täys viikko töitä, woop woop!

Laitetaas loppuun pari kuvaa, jotka ei liity mitenkään tekstiin ;D





Tuli nyt tällanen valitusvirsi tästä teksistä, mut välillä pitää purkaa :D en ees jaksa nyt tarkistella tätä kirjotusvirheiden vuoksi, kun väsyttää ;D oon siis töissä tällä hetkellä(hups!) ->

xo, Susa